Doprava a platba

I. ZPŮSOB PLATBY

ČESKÁ REPUBLIKA

BANKOVNÍM PŘEVODEM

Při platbě bankovním převodem vyčkejte na potvrzovací email, ve kterém naleznete informace k platbě. Fyzické dodání objednávky lze uskutečnit až po připsání finančních prostředků na náš účet. Při platbě bankovním převodem uvádějte jako variabilní symbol číslo faktury.Nebo do zprávy pro příjemce Vaše jméno.

DOBÍRKA

Zboží zaplatíte až při jeho dodání přímo doručiteli - PPL. Platba na DOBÍRKU:  35 Kč 

OSOBNÍ ODBĚR

Hotově při osobním odběru – zdarma. Zboží je možné vyzvednout po předchozí domluvě na adrese:

Na Krétě 178, 267 06 - Hýskov.

 

PŘEPRAVA NÁBYTKU A VELIKOSTNĚ NADMĚRNÉHO ZBOŽÍ

Cena dopravy je odvislá od hmotnosti objednaného zboží, z tohoto důvodu je cena stanovena vždy individuálně.

O ceně poštovného jste předem informováni emailem.

SLOVENSKO

PLATBA  JE MOŽNÁ POUZE BANKOVNÍM PŘEVODEM NEBO NA DOBÍRKU.

II. Způsob doručení

ČESKÁ REPUBLIKA

+150,00 Kč 
+120,00 Kč 
+120,00 Kč 
+90,00 Kč 

 

+250,00/500,00 Kč

 

SLOVENSKO

U objednávek v nadstandardně vysoké hodnotě si prodávající vyhrazuje právo rozhodnutí o požadavku platby předem bankovním převodem na účet prodávajícího před odesláním zboží prodávajícímu. Na Slovensko doručujeme pouze službou DPD.

+16 €
 +12 €

 

12 - 20 €

 

Při nákupu nad 180 euro poštovné zdarma! Nevztahuje se na nábytek, zboží značku Tiffany a velikostně nadměrné zbožÍ. Forma platby pouze bankovním převodem!!

III. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD PŘEPRAVCE, DORUČOVATELE


Kupující je povinen dodané zboží a doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.

Pokud příjemce zjistí zjevné vady (například poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.


Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.


Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

Doprava zajišťována Českou poštou: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

V případě pomoci s reklamací či nesrovnalostí s dopravou nás kontaktujte telefonicky, nebo e-mailem, jsme tu pro Vás!

Telefon: +420 775 300 082, email: info@vintage-home.cz

X

♥ STYL A KRÁSA u Vás doma

Slevy, novinky a soutěže budeme zasílat přímo do Vašeho emailu a na první objednávku Vám zašleme slevu 130 Kč.